Τρίτη 12 Απριλίου 2011

Emigre feat. Stavento - Γυρνώ την ρόδα μου Official Video Clip

Πρώτα σ'όλο το τραγούδι με τράβηξε μια φράση. Μια μοναδική φράση: ''Λάθη μου, Πάθη μου, να γίνετε πολλά ρε, μπας και μάθω''. Ίσως γιατί το ''έπαθα και έμαθα'' δεν είναι φράση που έχω πει ακόμα οπότε μου ταιριάζει καλύτερα. Μετά έκατσα κ άκουσα όλο το κομμάτι και είναι ειλικρινά απ'τα καλύτερα των Stavento. Κανένας πόνος για χαμένες αγάπες. Μονο μια μεγάλη θλίψη για μια Ελλάδα που χάνεται και οι απεγνωσμένες προσπάθειες κάποιου πιτσιρικά να μη μείνει εδώ και το δει όλο αυτό. Ανατριχιαστικό να τον ακούω να της αναφέρεται στο α πρόσωπο..



Γυρνω την ροδα μου-ΣΤΙΧΟΙ:
Γυρνώ τη ρόδα μου να πάω παρακάτω να προχωρήσω
να φύγω λίγο από τον κόσμο τους τον ίσιο
το δήθεν που μοιράζεται σε πράξη και απραξία
που ασχήμαινε λες και έχει πάθει νευρική ανορεξία
Γυρνώ τη ρόδα μου και παίρνω μια βαθιά ανάσα
Να φύγω από τον κόσμο που έκανε για τον παπά τα ράσα
Με ψεύτικα είδωλα και φειδωλές υποσχέσεις
Άλλοι δεν έχουν σκεπή και άλλοι έχουν παραπάνω ανέσεις
Πριν πέσεις πάλι, γυρνώ τη ρόδα μου να φύγω
Δεν θέλω να το δω, θέλω να το αποφύγω
Θέλω να σ' έχω εκεί ψηλά για να έχω λόγο παραπάνω
Μονάχα εσύ έχεις μείνει όρθια σε κόσμο που δεν φτάνω
Τα χάνω στις σκέψεις εναμολάω τι θα γίνεις
Δεν θέλω να το δω τη ρόδα μου γυρνώ να μείνεις
Εσύ εδώ και εγώ μακριά πριν ξημερώσει
Ψεύτικη φλόγα το χέρι μου δεν θα το λιώσει

Έκλεισα την πόρτα μου…
Πίσω μου…
Κι έφυγα…
Μακριά…
Λίγο πίσω κοίταξα…
δίστασα…
μα έφυγα…
μακριά…
γύρισα τη ρόδα μου…

Γυρνώ τη ρόδα μου να φύγω τα πανιά μου ανοίγω
Δεν ξέρω που θα πάω, σε λάθος μέρος πάντα καταλήγω
Λάθη μου πάθη μου να γίνεται πολλά ρε μπας και μάθω
Και αρχίσω τον πλανήτη από την αρχή να τον πλάθω
Με χρώματα καινούργια, χωρίς καμία φούρια
Το γκρίζο και τα μπετά να στολίσω με λουλούδια
Γυρνώ τη ρόδα μου να φύγω
την εικόνα σου να πέφτει θέλω να αποφύγω

Έκλεισα την πόρτα μου…
Πίσω μου…
Κι έφυγα….
Μακριά…
Λίγο πίσω κοίταξα…
δίστασα…
μα έφυγα…
μακριά…
γύρισα τη ρόδα μου…

Έκλεισα την πόρτα μου…
Πίσω μου…
Κι έφυγα….

Γυρνώ τη ρόδα μου να φύγω τα πανιά μου ανοίγω
Δεν ξέρω που θα πάω, σε λάθος μέρος πάντα καταλήγω
Λάθη μου πάθη μου να γίνεται πολλά ρε μπας και μάθω
Και αρχίσω τον πλανήτη από την αρχή να πλάθω
Με χρώματα καινούργια, χωρίς καμία φούρια
Το γκρίζο και τα μπετά να στολίσω με λουλούδια
Γυρνώ τη ρόδα μου να φύγω
την εικόνα σου να πέφτει θέλω να αποφύγω

Έκλεισα την πόρτα μου…
Πίσω μου…
Κι έφυγα….
Μακριά…
Λίγο πίσω κοίταξα…
δίστασα…
μα έφυγα…
μακριά…
γύρισα τη ρόδα μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου